Αλλάζει περιεχόμενο του Πανελλήνιου Γραπτού Διαγωνισμού του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ), που προβλέπει μόνιμες προσλήψεις στο δημόσιο.
Σημειώνεται ότι ο γραπτός διαγωνισμός αφορά σε αποφοίτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ), Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ), όπως αναφέρεται στο αρχικό ΦΕΚ του διαγωνισμού, που εκδόθηκε το 2021.Οι αλλαγές για τον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό του ΑΣΕΠ που θα γίνει το 2025
Στο άρθρο 40 του συγκεκριμένου νομοσχεδίου, που έχει τίτλο: «Δομή γραπτού διαγωνισμού Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 9 ν. 4765/2021», περιλαμβάνονται οι αλλαγές στη δομή και το περιεχόμενο του διαγωνισμού.
Ειδικότερα, αναφέρεται ότι από φράση «α) εξέταση γνώσεων, β) δοκιμασία δεξιοτήτων και εργασιακής αποτελεσματικότητας» αντικαθίσταται από τη φράση «α) δοκιμασία δεξιοτήτων και εργασιακής αποτελεσματικότητας ή β) εξέταση γνώσεων ή γ) συνδυασμό των περ. α) και β)» και η παρ. 1 του άρθρου 9, ενώ διαμορφώνεται ως εξής:
Ο πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός που αφορά στην πλήρωση θέσεων Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και μόνιμου προσωπικού και προσωπικού με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ), Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) των φορέων της παρ. 1 του άρθρου 2 περιλαμβάνει:
- δοκιμασία δεξιοτήτων και εργασιακής αποτελεσματικότητας
ή
- εξέταση γνώσεων ή συνδυασμό των περ. α) και β).
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΝΟΙΞΗ 2024
Ο πιστοποιημένος φορέας, ΔΒΜ, Κατάρτισης και Συμβουλευτικής, ΔΙΑΣ ΚΕΔΙΒΙΜ, σε συνεργασία με ακαδημαϊκά ιδρύματα, υλοποιεί την εξειδικευμένη μοριοδοτουμενη επιμορφωση "Εκπαιδευση Εκπαιδευτων Ενηλίκων", με στόχο την ένταξη των υποψηφίων στελεχών στο μητρώο Β του ΕΟΠΠΕΠ. Οι εντασσόμενοι, , θα έχουν τη δυνατότητα αξιοποίησής τους από δομές ΔΒΜ, Ινστιτούτα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ συνολικά, ενώ σταδιακά θα μπορούν να αποκτούν , μέσω της διαδικασίας συμπλήρωσης ηλεκτρονικής αίτησης και τροποποίησης χαρτοφυλακίου , περισσοτέρων κωδικών ΣΤΕΠ.
Υφίσταται η δυνατότητα, ενισχυτικών διαδραστικών συναντήσεων, αλλά και η αγορά πακέτου μικροδιδασκαλιών , δομημένων με ακρίβεια , βάσει των εξετάσεων του ΕΟΠΠΕΠ.
( Ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση)
Με βάση το νόμο 3699/2008 του Υπουργείου Παιδείας επέτρεψε η πολιτεία την πρόσληψη από γονείς εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης (ιδιωτικές παράλληλες στηρίξεις) για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Επίσης από το Υπουργείο Εργασίας θεσμοθετήθηκε με τα άρθρα 32-39 του νόμου 4837/2021 " Ο προσωπικός βοηθός ΑΜ.Ε.Α " , με άμεση επαγγελματική απορρόφηση ( μηνιαίες αποδοχές και ασφάλιση ) από το δημόσιο .
Το ΚΕΔΙΒΙΜ ΔΙΑΣ, πιστοποιημένος φορέας από τον ΕΟΠΠΕΠ ( 1721-09), στο πλαίσιο
αναβάθμισης των υπηρεσιών κατάρτισης οργανώνει Σεμινάριο Εξειδίκευσης 400 ωρών ( διάρκειας 3 μηνών ) για ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ - ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ & ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΒΟΗΘΩΝ Α.Μ.Ε.Α "
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει εξ αποστάσεως εκπαίδευση διάρκειας 400 ωρών με έναρξη τον ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ 2024.
Περισσότερα...
ΤΟ ΚΕΔΙΒΙΜ ΔΙΑΣ, πιστοποιημένος φορέας Συμβουλευτικής, Δια Βίου Μάθησης και Κατάρτισης, πρωτοπορεί, οργανώνοντας εξειδικευμένο πρόγραμμα κατάρτισης με τίτλο " ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ", έχοντας ως στόχο την συστηματική γνώση σε πεδία εφαρμογών τεχνητης νοημοσύνης, με παράλληλη αξιοποίηση εργαλείων για στελέχη , επαγγελματίες, και εργαζόμενους.
Τεχνητή Νοημοσύνη και εφαρμογές (Chat gpt)
Νέοι ορίζοντες στην τεχνητή νοημοσύνη
Στόχος του προγράμματος είναι να παρέχει τις βασικές γνώσεις για την κατανόηση των δυνατοτήτων της Τεχνητής Νοημοσύνης, δίνοντας παράλληλα έμφαση στις πρακτικές χρήσεις και τα εργαλεία που μπορούν να αξιοποιούνται από στελέχη και επιχειρήσεις.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος παρουσιάζονται ορισμένα από τα πλέον δημοφιλή AI εργαλεία όπως chatGPT, GoogleBard, Microsoft BING, MidJourney, DALLe κ.ά., ενώ αναλύεται με πρακτικό τρόπο η εφαρμογή τους στη βελτίωση της επιχειρηματικής λειτουργίας.
- Στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να κατανοήσουν τις βασικές αρχές και τις πρακτικές εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης σε επιχειρηματικό επίπεδο και που αναζητούν νέα εργαλεία παραγωγικότητας και ανάδειξης των υπηρεσιών και των προϊόντων τους.
- Ελεύθερους επαγγελματίες κάθε κλάδου που ενδιαφέρονται να αξιοποιούν τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στην καθημερινότητα τους και να βελτιώνουν την επαγγελματική τους εικόνα.
- Ιδιώτες και αυτοαπασχολούμενους που επιθυμούν να εξοικειωθούν με το ΑΙ και τις πρακτικές εφαρμογές του.
- Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που θέλουν να εντοπίζουν νέες ευκαιρίες χρησιμοποιώντας νέα δυναμικά εργαλεία και τεχνικές.
- Νεοφυείς επιχειρήσεις που θέλουν να αναδείξουν δυναμικότερα την παρουσία τους.
- Διαχειριστές Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και Account Managers που θέλουν να ανακαλύπτουν νέες ευκαιρίες δημιουργίας ποιοτικού περιεχομένου κάθε μορφής.
Μεθοδολογία
Στο πρόγραμμα δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη της γνώσης γύρω από την Τεχνητή Νοημοσύνη μέσω:
- Interactive Games: Διαδραστικά παιχνίδια γνώσεων και κατανόησης της ύλης του προγράμματός.
- Hands on Ασκήσεις: Οι συμμετέχοντες καλούνται να αξιοποιήσουν οι ίδιοι εργαλεία και τεχνικές ΤΝ σύμφωνα με τις εξατομικευμένες ανάγκες τους.
- Ανακάλυψη νέων ευκαιριών και προοπτικών: Για να αναδείξουν οι συμμετέχοντες την δουλειά τους και να δημιουργήσουν νέες προοπτικές και ευκαιρίες.
Οφέλη από την παρακολούθηση
- Εξοικείωση με την Τεχνητή Νοημοσύνη
- Απόκτηση Νέων Δεξιοτήτων
- Αξιοποίηση νέων εργαλείων AI (δωρεάν και επί πληρωμή)
- Εφαρμογή Δυναμικών Εντολών – Prompt Engineering:
- Εφαρμογή Τεχνητής Νοημοσύνης στην επιχείρηση
- Ιστορική αναδρομή, εξέλιξη και κατανόηση της Τεχνητής Νοημοσύνης
- Βασικά μοντέλα Τεχνητής Νοημοσύνης, χρήσεις στην καθημερινότητα και παραδείγματα χρήσης σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο
- Ομαδική συζήτηση και case study αξιοποίησης ΑΙ από εταιρείες
- ChatGPT, αναζητήσεις και prompt engineering, παραμετροποίηση ChatGTP
- Δια-δραστικό παιχνίδι (Interactive Game)
- Χρηστικά εργαλεία και εφαρμογές AI (δημιουργίας, έμπνευσης και ανακάλυψης)
- Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στην επιχειρηματική λειτουργία
- Παραδείγματα χρήσης LLM’s και Generative AI
- Συμπεράσματα – Ομαδική συζήτηση