Μοριοδοτούμενα

ellada2.0

Ειδική Αγωγή

eidikh agwgh

Σεμινάριο διάρκειας 450 ωρών, επιμόρφωσης στον κλάδο της Ειδικής αγωγής, διαφοροποίησης και ανάπτυξης προγραμμάτων, με σκοπό τη σωστή εκπαίδευση πάνω σε ειδικές περιπτώσεις παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και την εξοικείωση με τις βασικές έννοιες της διαφοροποίησης, της μαθησιακής αξιολόγησης και της δημιουργίας κατάλληλων προγραμμάτων εκπαίδευσης, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

 

Πού απευθύνεται

Σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση.

Σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, νηπιαγωγούς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ειδικό βοηθητικό προσωπικό καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία (Πτυχιούχοι: ΑΕΙ Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, ΤΕΙ: Κοινωνικής Εργασίας, Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας, Νοσηλευτικής, ΙΕΚ: Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, Νοσηλευτικής και συναφών ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής).

Σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων.

Σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν επιπλέον μοριοδότηση για την ένταξη τους στο εκπαιδευτικό δυναμικό φορέων μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (π.χ. ΙΕΚ)

 

Γιατί να το Παρακολουθήσω

ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

  1.  Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με Αρ. Πρωτ.: 5697/336/02-08-2018 και με θέμα: «Απασχόληση ωρομισθίων εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ)», σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με θέματα ειδικής αγωγής (π.χ. Προσχολικής Αγωγής, Δραστηριοτήτων, Δημιουργίας και Έκφρασης ή Προσχολικής Αγωγής για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες).
  2. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 2228/14-06-2018) και με απόφαση υπ’ Αριθμ. 2158/Δ1/11297, σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με θέματα ειδικής αγωγής (π.χ. Προσχολικής Αγωγής).
  3. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με 2 μόρια σύμφωνα με την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επιλογή εκπαιδευτών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας με Αρ. Πρωτ. 660/2/3463/30-01-2014, στην ειδικότητα του Πληροφορικού (ΠΕ:19, ΠΕ:20).
  4. Το σεμινάριο παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις σε εκπαιδευτικούς που θέλουν να δουλέψουν σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), σε Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ), σε τμήματα ένταξης, προγράμματα παράλληλης στήριξης, πρώιμης παρέμβασης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι, αλλά και σε όλους τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  5. Το σεμινάριο οδηγεί σε κατ΄επιλογιν πιστοποίηση του εκπαιδευτή στην ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών.
  6. Το σεμινάριο εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).
  7. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με τα μέγιστα μόρια (3) σύμφωνα με το ΦΕΚ (Αρ. Φύλλου 1151/29-03-2018) και με απόφαση υπ’ Αριθμ. Κ1/49927 και θέμα: «Κριτήρια και διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτών ενηλίκων στα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.)».
    Επιπλέον, η παρακολούθηση του προγράμματος αναμένεται να ωφελήσει τους συμμετέχοντες, τόσο γνωστικά όσο και επαγγελματικά. Συγκεκριμένα, όλοι όσοι ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα αναμένεται:
  1. Να έχουν αποκτήσει γνώση των σύγχρονων μεθόδων διδακτικής.
  2. Να πραγματοποιούν διδακτικούς σχεδιασμούς που να εναρμονίζονται με τη φιλοσοφία και τους στόχους της ειδικής αγωγής σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες.
  3. Να οργανώνουν προγράμματα διδασκαλίας σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες.
  4. Να χρησιμοποιούν αποτελεσματικές μεθόδους προσέγγισης της διδασκαλίας για άτομα με μαθησιακές δυσκολίες σε Δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  5. Να έχουν αποκτήσει αυξημένα επαγγελματικά προσόντα, επικυρωμένα με βεβαίωση παρακολούθησης.

 

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΝΟΤΗΤΩΝ

Διαφοροποίηση-καθορισμός πλαισίου και ανάλυση περιεχομένου

Μαθησιακή αξιολόγηση

O ρόλος της αξιολόγησης στη διαφοροποιημένη διδασκαλία

Αξιολόγηση προγραμμάτων που προάγουν την Ενιαία Εκπαίδευση

Η αναπηρία στα Αναλυτικά Προγράμματα

Μαθησιακές Δυσλειτουργίες

Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ)

Προβλήματα όρασης

Προβλήματα ακοής

Προβλήματα συμπεριφοράς

Νοητική Καθυστέρηση

Εγκεφαλική Παράλυση

Ανάγνωση

Απλοποίηση κειμένου

Γραπτή Έκφραση

Κατανόηση κειμένου

Ορθογραφία

Κοινωνικές δεξιότητες

Σχέδια μαθήματος

Το πρόγραμμα, θα  υλοποιηθεί διά ζώσης, αλλά και με τη μέθοδο τηλεκατάρτισης.

Περιλαμβάνει:

  1. 1. Μελέτη εκπαιδευτικού υλικού που αφορά την «Επιμόρφωση σε θέματα ειδικής αγωγής».
  2. 2. Εκπόνηση εργασιών, σε πεδία σχετικά με το περιεχόμενο του προγράμματος.

Τα σεμινάρια οδηγούν σε βεβαίωση παρακολούθησης αλλά και σε κατ΄ επιλογή πιστοποίηση του εκπαιδευτή στην ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών.

 

Κάντε αίτηση