Αναμφίβολα, οι γνώσεις και το υπόβαθρο σχολικής ψυχολογίας κρίνονται καταλυτικές σε όσους εργάζονται με παιδιά και εφήβους ειδικά στη σύγχρονη πραγματικότητα. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, διάρκειας 400 ωρών, αποσκοπεί στην καλλιέργεια και μετάδοση γνώσεων Σχολικής Ψυχολογίας απευθυνόμενο σε πτυχιούχους ή φοιτητές/τριες που επιθυμούν να εργαστούν ή εργάζονται ήδη με παιδιά και εφήβους (ή/και τις οικογένειές τους) στο σχολικό περιβάλλον ή σε άλλους φορείς και οργανισμούς που ασχολούνται με τη διαπαιδαγώγηση και τη μάθηση.
Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τα εμπόδια στη μάθηση (π.χ. κοινωνικό-συναισθηματικά προβλήματα, προβλήματα προσαρμογής στο σχολείο, δυσκολίες στη μάθηση, κ.ά.) και την εφαρμογή παρεμβάσεων για την επίλυσή τους, αποκτώντας δεξιότητες για την ανάπτυξη ενός θετικού μαθησιακού και ψυχό-εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Λαμβάνοντας υπόψη πως η ειδίκευση Σχολική Ψυχολογία απευθύνεται σε ειδικούς και στελέχη που επιθυμούν να εργαστούν ή εργάζονται ήδη με παιδιά και εφήβους αποσκοπεί στον εφοδιασμό των συμμετεχόντων με ένα γνωστικό πλαίσιο που θα βελτιστοποιήσει την διαπαιδαγώγηση και τη μάθηση, την προώθηση της ψυχικής υγείας των παιδιών και την ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.